Badkamerideeën

Publicatiedatum: 11-03-2022

Badkamerideeën Badkamerideeën Badkamerideeën Badkamerideeën
Badkamerideeën Badkamerideeën
Badkamerideeën Badkamerideeën
Badkamerideeën Badkamerideeën
Badkamerideeën Badkamerideeën
Badkamerideeën
Voordelen en vooroordelen over de douchewc

Waar in verschillende landen de douchewc al bijna vanzelfsprekend is, begint deze in Nederland nu ook populair te worden. Dit komt voornamelijk door de extra persoonlijke hygiëne die de douchewc met zich meebrengt. De douchewc reinigt het onderlichaam na elke toiletbeurt met lauwwarm water en droogt met warme lucht.

Producent Geberit ontdekte dat er ook verschillende vooroordelen zijn over de douchewc. Omdat de douchewc voor veel mensen nieuw is, kunnen er aanvankelijk verschillende twijfels zijn bij de aanschaf. Om bijvoorbeeld hygiëne, comfort, veiligheid of kosten. De voornaamste reden om te kiezen voor een douchewc is persoonlijke hygiëne. Daarnaast zijn er veel bijkomende comfortfuncties in het toilet verwerkt, zoals geurzuivering, een softclose zitting met deksel en een föhn.

Vooroordelen weggenomen
Het eerste gebruik van een douchewc kan onwennig aanvoelen. Dit wordt snel comfortabeler. Wees niet bang dat andere lichaamsdelen nat worden tijdens je toiletbezoek. Om dit soort ongelukjes te voorkomen is een gewichtssensor ingebouwd. De sproeiarm raakt het lichaam niet en wordt voor en na elk toiletbezoek automatisch gereinigd.
De douchewc is niet langer een onbetaalbaar luxeproduct. Zo kost het Geberit AquaClean basismodel ongeveer net zoveel als een smartphone. Het waterverbruik valt mee, een reinigingsbeurt duurt dertig seconden. De waterkosten voor een vierpersoonshuishouden zijn vergelijkbaar met de prijs van een kop koffie per dag. De besparing van wc-papier is bovendien positief voor je budget en een stuk beter voor het milieu. Meer weten? Kijk op: www.baderie.nl of kom naar onze showroom. Onze adviseurs helpen je graag!

< terug naar nieuwsoverzicht

NIEUWs

Op de hoogte blijven van nieuws binnen Gebr. Janssen in Beugen of ontwikkelingen binnen de branche? Volg ons op Facebook of Twitter.