Deze week zijn wij gestart met de werkzaamheden bij nieuwbouwplan De Weidse Peel in Sint Anthonis. Het project wordt uitgevoerd in opdracht van bouwkundig aannemer Bouwmij Janssen.
De eerste werkzaamheden zijn inmiddels gestart met de bronboringen, die worden uitgevoerd in samenwerking met Van Grinsven. Hiermee wordt een belangrijke basis gelegd voor de duurzame installaties in de woningen.
Binnen dit project verzorgen wij alle werktuigbouwkundige installaties. Denk hierbij aan de riolering, waterleidingen, cv-installaties met warmtepompen, sanitair via Baderie en mechanische ventilatie.
De woningen in De Weidse Peel worden volledig gasloos gebouwd en voldoen aan de actuele eisen op het gebied van isolatie en luchtdicht bouwen. Daarmee wordt gewerkt aan comfortabele, energiezuinige en toekomstbestendige woningen voor de bewoners.
Mooi om hier met onze collega’s aan mee te werken en zo bij te dragen aan duurzame woningbouw in Sint Anthonis en de regio.
