Klachtenprocedure

Gebr. Janssen hecht veel waarden aan de tevredenheid van haar klanten. Goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we systematisch en regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit. Daarnaast is de tevredenheid ook een belangrijk bespreekpunt in gesprekken die onze medewerkers met onze klanten voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent en dit niet aan de orde is gekomen. In dat geval nodigen we u uit om dit zelf aan ons kenbaar te maken. Dit kan aan uw contactpersoon, maar indien gewenst ook aan onze directie. Vanzelfsprekend wordt uw klacht vertrouwelijk afgehandeld. 

Wanneer een klacht melden?
U kunt een klacht melden wanneer u niet tevreden bent over de dienstverlening door (één van) onze medewerkers. Ook wanneer u onethische gedragingen of andere onregelmatigheden aan de kaak stelt kunt u contact met ons opnemen. Twijfelt u? Aarzel niet en leg de situatie vooral aan ons voor. We zoeken immers graag naar een goede oplossing.

Waar en hoe een klacht melden?
U kunt uw klacht per post, e-mail of telefonisch melden aan uw contactpersoon of aan onze directie.
U kunt ook onderstaand formulier invullen.

  Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

Telefonisch kunt u Gebr. Janssen bereiken via: 0485-369696

Het postadres is:
Gebr. Janssen B.V.
t.a.v. de directie
Hagelkruisstraat 6
5835 BD  Beugen