Klachtenprocedure
Gebr. Janssen hecht veel waarden aan de
tevredenheid van haar klanten. Goede service en hoge kwaliteit van onze
dienstverlening staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we
systematisch en regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit. Daarnaast is de
tevredenheid ook een belangrijk bespreekpunt in gesprekken die onze medewerkers
met onze klanten voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden
bent en dit niet aan de orde is gekomen. In dat geval nodigen we u uit om dit
zelf aan ons kenbaar te maken. Dit kan aan uw contactpersoon, maar indien
gewenst ook aan onze directie. Vanzelfsprekend wordt uw klacht vertrouwelijk
afgehandeld.
Wanneer een klacht melden?
U kunt een klacht melden wanneer u niet
tevreden bent over de dienstverlening door (één van) onze medewerkers. Ook
wanneer u onethische gedragingen of andere onregelmatigheden aan de kaak stelt
kunt u contact met ons opnemen. Twijfelt u? Aarzel niet en leg de situatie
vooral aan ons voor. We zoeken immers graag naar een goede oplossing.
Waar en hoe een klacht melden?
U kunt uw klacht per post, e-mail of
telefonisch melden aan uw contactpersoon of aan onze directie.
U kunt ook onderstaand formulier invullen.
Telefonisch kunt u Gebr. Janssen bereiken via:
0485-369696
Het postadres is:
Gebr. Janssen B.V.
t.a.v. de directie
Hagelkruisstraat 6
5835 BD
Beugen
Het is ook mogelijk een review te plaatsen bij Techniek Nederland.
Klik hier